Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2015 20:26 - Спри, огледай се ...къде са истинските хора ?
Автор: jordanbadov Категория: Други   
Прочетен: 1902 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 16.03.2015 21:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Замисляли ли сте се в какво време живеем, време в което моралните ценности биват драстично изместени, на простотията множеството се кланя като на божество, и съответно колкото по-идиотско е нещо, толкова по "яко" е то . Време в което всеки гледа себе си и дори не се замисля за човека отсреща, време на отчуждение, в което да срещнеш истински човек е такава рядкост, че хората по често намират четирилистни детелини. Време в което и без това малцината добри хора биват потъпквани, потискани, подигравани от връстниците им и волю-неволю се насилват да се озлобят, само за да не бъдат мачкани от обществотоежедневно. A всъщност те са добри по душа, но не смеят да го покажат от страх как другите ще реагират на това. Разбира се има и малко от тези добри хора които решават да понесат нелекия товар на добротата, да останат добри и верни на себе си въпреки всичко, за което лично казвам евала на такива хора, все пак смятам и себе си за един от тях.
      А какво всъщност е добър човек ? Дали това е някой, който е добър с теб само докато има изгода от теб и в следващия момент, когато вече не си му нужен, те кара да се чувстваш по-нисък от тревата? Или това е човек, който би бил до теб без дори да има изгода, който би те подкрепял в трудните моменти, който би ти помогнал с каквото може без дори да се налага да го помолиш, човек, който успява да те накара да се усмихнеш дори когато ти се плаче... А има ли въобще такива хора, а дали не се броят на пръстите на едната ви ръка... Да... количеството не прави качество ще кажете, но се замислете, познавате ли някой добродушен човек, който малко или много се променил към по-лошо, станал е раздразнителен, избухлив, намръщен през повечето време ? А замисляли ли сте се защо се е променил... Разменете си мислено за момент ролите... 
  Знаете ли, понякога седя и се чудя, защо е нужна всичката тая злоба...
 Ако хората бяха малко по-мили един към друг, нямаше ли всички да се чувстваме по-добре ?!
 Да, всички сме хора, но не всеки е човек ... Масата, огромната тълпа, от време на време са просто бегла сянка на човек... 
Не е лесно да си човек, затова повечето предпочитат да се слеят с тълпата. 
Преди време видях нещо - в един от  часовете, проекторът, който се използва за представяне на презентации даде проблем и решиха да го изключат за да се охлади и се чуха възгласи :
"Дайте му малко почивка, все пак и то душа носи...", това макар и казано на майтап ме наведе на една мисъл.
 Опитваме се да одушевим предмети, но в същото време самите ние ставаме все по-бездушни...



Йордан Бадов

 

 

 




Гласувай:
8


Вълнообразно


1. bubolina111 - поздравления!
09.03.2015 21:32
Радвам се, че все още се намират хора, които си задават тези въпроси.
Приятна вечер!
цитирай
2. jordanbadov - Радвам се, че все още се намират х...
09.03.2015 21:42
bubolina111 написа:
Радвам се, че все още се намират хора, които си задават тези въпроси.
Приятна вечер!

Мерси, приятна вечер и на теб ! :)
цитирай
3. prod - хм
09.03.2015 22:01
рядко се намира нещо написано от друг, което да ме впечатли :)
имам една добра и една лоша новина. добрата е че си мислиш че си добър човек. лошата е че щом си отселял явно не си. единствената причина че има хора днес е че се приспособяват към промените в околния свят.
цитирай
4. jordanbadov - рядко се намира нещо написано от ...
09.03.2015 22:25
prod написа:
рядко се намира нещо написано от друг, което да ме впечатли :)
имам една добра и една лоша новина. добрата е че си мислиш че си добър човек. лошата е че щом си отселял явно не си. единствената причина че има хора днес е че се приспособяват към промените в околния свят.

Здравей, радвам се, че съм успял да те впечатля ! Колкото до това дали съм добър човек, ако се познавахме лично, вероятно би могъл да знаеш, че напук на света съм си добряк, че хора като мен са рядкост(не ме разбирай погрешно, не искам да излезне, че се самовъзхвалявам). Както казах по-горе, товарът на добротата не е лек и затова мнозина решават да се приспособят, както се изрази ти. Обаче има и хора, които решават да понесат този товар въпреки всичко...
П.С. Мисля че "отселял " се пише оцелял .
цитирай
5. prod - ре
10.03.2015 11:12
дали не си луд? осъзнаваш че светът е лошо място и въпреки това се противиш. това е нещо като да си потънал до гуша във фелакии и да казваш: нищо ми няма , нищо ми няма. ма то мирише ве :)
п.с. никога не съм претендирал за правопис. не ползвам български в ежедневието си, просто не ми е нужен :) и се забравя.
цитирай
6. jordanbadov - дали не си луд? осъзнаваш че светът е ...
10.03.2015 12:21
prod написа:
дали не си луд? осъзнаваш че светът е лошо място и въпреки това се противиш. това е нещо като да си потънал до гуша във фелакии и да казваш: нищо ми няма , нищо ми няма. ма то мирише ве :)
п.с. никога не съм претендирал за правопис. не ползвам български в ежедневието си, просто не ми е нужен :) и се забравя.

Да, може и да ме наречеш луд, може да ме наречеш както искаш, но аз искам да съм себе си, няма да се променя към по-лошо заради някакви идиоти !
цитирай
7. prod - ще завърша иронично :)
10.03.2015 13:11
не може да спреш растежа на гората. ще се промениш, ще се промениш ... :)
цитирай
8. jordanbadov - Аз може да се променя, но няма да е към по-лошо :)
11.03.2015 13:02
prod написа:
не може да спреш растежа на гората. ще се промениш, ще се промениш ... :)

Може пък аз да вдъхновя някога някого да се промени към по-добро
Все пак всяка революция е почнала от някъде, от някого ... :)
цитирай
9. luinfinity - С революция към еволюция! :)
06.04.2015 23:24
Доброто е доказателството, че Бог съществува. То никога не е налагало себе си със сила или с измама, както прави злото. Да, светът е заразен и върви към гибелта си, но семенцето на доброто никога няма да се прекърши. То винаги ще оцелява, въпреки мизерията около него. Един недобър човек никога не би могъл да разбере това, нито как работи доброто. То е мъничко чудо, понякога едва забележимо, но силата му е много по-голяма от тази на злото. То работи по особен начин... Някой виждал ли е как израства стръкче измежду камънаците? Това е тайна, която само доброто сърце знае. Таен език, който останалите не разбират. Прекрасен... :)
И дай Боже до всяко добро същество да застане поне още едно!... :)
цитирай
10. jordanbadov - Доброто е доказателството, че Бог ...
22.04.2015 12:25
luinfinity написа:
Доброто е доказателството, че Бог съществува. То никога не е налагало себе си със сила или с измама, както прави злото. Да, светът е заразен и върви към гибелта си, но семенцето на доброто никога няма да се прекърши. То винаги ще оцелява, въпреки мизерията около него. Един недобър човек никога не би могъл да разбере това, нито как работи доброто. То е мъничко чудо, понякога едва забележимо, но силата му е много по-голяма от тази на злото. То работи по особен начин... Някой виждал ли е как израства стръкче измежду камънаците? Това е тайна, която само доброто сърце знае. Таен език, който останалите не разбират. Прекрасен... :)
И дай Боже до всяко добро същество да застане поне още едно!... :)


Напълно съм съгласен! Добротата е благословия, но понякога и бреме ... Въпреки че много хора няма да разберат добротата ми, аз се чувствам истински щастлив, когато открия човек, който ме разбира и оценява добротата ми. Някой добросърдечен, който е наистина ЧОВЕК в пълния смисъл на думата. Това, че рядко се срещат подобни хора, далеч не означава, че не си заслужава търсенето...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jordanbadov
Категория: Други
Прочетен: 11342
Постинги: 6
Коментари: 13
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930